ADALAH TERBAIK..DARI SINI!!

Selasa, 11 Mei 2010

kerja,berkerja dan dikerjakan

kerja...wah aku dah dpt kerja yg aku impinkan selama ini..sork gila la..
dah dpt gaji..dpt apa yg aku nak beli.. tp skdr xlbh dri 3k je..brg2 yg aku beli..aku igt sgt nak belli brg lbh dri tu..impianku masih lg membara-bara utk kerja kehidun lebih sempurna..namum....
BERKERJA.....AKUU berkerja bersungguh-sungguh utk mencapai impianku...berkerja terus berkerja...aku ada bos...byk kerja yg dibg oleh bos..ot dibagi..suka la dpt duit..lebeh..
berkerja la aku..tp sampai bila!!! gaji masih mc tu je.. brg smkin naik..wah pntnya ku mengejar impiankehidupanku..
DIKERJAKAN...wah ayat tu..ku dikerja oleh kerja ku demi impiankehidupanku...
namau xberubh apa2 pun..apa kesudahanku..ku masih mencari..dan terus mencari..

1 ulasan: